Klachten worden bij Lentiamo onmiddellijk behandeld. Bij ons verliest u nooit tijd of geduld.
Hebt u een defect of problematisch product ontvangen? Vermoedt u een fabricagefout of is het product onbruikbaar? Stuur ons uw claim.
Vul het formulier in om een aanvraag in te dienen
Om ons te helpen uw claim zo snel mogelijk te verwerken en op te lossen, verzoeken wij u zoveel mogelijk informatie over het probleem te verstrekken. Alle details in het formulier kunnen ons helpen uw zaak beter op te lossen!
Wat hebben we nodig? Hier is een korte lijst!
Voor kwaliteitsklachten over brillen en zonnebrillen moet je:
- het bestelnummer vermelden waaronder u de bril heeft gekocht
- het probleem in detail beschrijven
- het modelnummer vermelden (meestal zichtbaar aan de binnenkant van de brilarmen)
- voeg foto's bij waarop het gebrek zichtbaar is
Voor kwaliteitsklachten over contactlenzen hebben moet je:
- het bestelnummer vermelden waaronder u de lenzen hebt gekocht
- beschrijf het probleem met de lenzen in detail
- het partijnummer (LOT) op de doos van de probleemlenzen vermelden
- een onlangs door een oogspecialist afgegeven voorschrift voor contactlenzen bijvoegen (niet ouder dan 1 jaar)
Belangrijk! Gooi geen lenzen uit het pakket met betrekking tot de claim weg totdat de claim is opgelost. De lenzen kunnen door de fabrikant worden opgevraagd als bewijs van het defect.
Klachten betreffende de kleur van gekleurde contactlenzen worden niet aanvaard, tenzij er sprake is van duidelijke fabricagefouten.
Hoe maak je een kwaliteitsclaim bij Lentiamo?
Vul gewoon het formulier op deze pagina in, beschrijf het probleem en voeg de gevraagde fotodocumentatie bij.
Zie voor meer informatie onze algemene voorwaarden.